Moje konto

 

Moje dane
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „moje dane“ macie Państwo możliwość kontrolować swoje konto użytkownika. Proszę zwrócić uwagę iż wszystkie pola oznaczone (*) muszą być skrzętnie wypełnione. Państwa dane wykorzystane zostaną w późniejszym procesie zamawiania i podlegają ochronie danych. Prosimy w końcowym procesie o potwierdzenie i zapisanie aktualności i prawdziwości swoich danych .
 
Zmiana hasła
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „Zmiana hasła“ w każdej chwili macie Państwo możliwość zmiany swojego hasła. Aby tego dokonać proszę podać swoje aktualne hasło, które chcecie Państwo zmienić i zastąpcie je nowym. Po czym aby zapobiec popełnieniu typowych błędów potwierdźcie to nowe hasło wpisując je po raz wtóry. Proszę zwrócić uwagę iż Państwa hasło musi składać się z minimum 8 znaków (liter i cyfr).
 
Książka adresowa
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „Książka adresów“ mogą Państwo zmieniać adresy, dopisywać nowe lub likwidować stare. Mogą Państwo również używać wprowadzonych adresów jako adresów doręczenia, adresów do wystawienia rachunku lub adresu odbiorcy. Liczba adresów nie jest ograniczona.
 
Newsletter
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „Newsletter “ w każdej chwili istnieje możliwość zapisania się i rezygnacji z newsletter-a. Aby tego dokonać prosimy skorzystać z okienka kontrolnego. Zapisanie się na newsletter jest bezpłatne.
 
Moje zamówienia
Status swojego zamówienia możecie Państwo w każdej chwili sprawdzić na portalu klienta w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „Moje zamówienia“. Poprzez wybór określonego zamówienia zostaną Państwo przekierowani na stronę dotyczącą jego szczegółów gdzie wyświetlone zostaną wszystkie pozycje jakie zawiera. Tutaj mogą zostać przechowane m in. kwity dostarczenia i wszystkie dodatkowe zamówienia zrealizowane w ciągu 180 dni. W tej opcji mogą Państwo również potwierdzić wydruki próbne i udostępnić dane do druku.
 
Odsprzedawcy
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „Odsprzedawcy“ mogą Państwo za pomocą załączonego formularza online wprowadzić dane dot. zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Proszę zwrócić uwagę na to iż pola zaznaczone (*) muszą być rzetelnie wypełnione. Po sprawdzeniu danych otrzymacie Państwo informację drogą mailową i otrzymacie status odsprzedawcy mającego prawo do zakupu na fakturę VAT.
 
Gminy
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „Gminy“ mogą Państwo za pomocą załączonego formularza online wprowadzić dane dot. możliwości zakupu na fakturę. Proszę zwrócić uwagę na to iż pola zaznaczone (*) muszą być rzetelnie wypełnione. Po sprawdzeniu danych otrzymacie Państwo informację drogą e-mailową.
 
Kontakt
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „Kontakt“ mogą Państwo za pomocą załączonego formularza online nawiązać z nami kontakt. Proszę zwrócić uwagę na to iż pola zaznaczone (*) muszą być rzetelnie wypełnione.
 
Reklamacje
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „reklamacje“ mogą Państwo za pomocą załączonego formularza online złożyć reklamacje. Proszę zwrócić uwagę na to iż pola zaznaczone (*) muszą być rzetelnie wypełnione. Tutaj również mogą Państwo załadować zdjęcia reklamowanych produktów w formatach JPG, PNG lub GIF, maksymalnej wielkości do 10 MB.
 
Notatki
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „Notatki“ mają Państwo możliwość obejrzenia produktów, które się Państwu podobają. Po kliknięciu na „Dołącz do notatek“ mogą Państwo zarówno zapisać swoje produkty będące w procesie konfiguracji, jak i te które są właśnie projektowane. Konfiguracja i projektowanie produktów zostanie stworzona na 60 dni na liście notatek. Zanim dane zostaną skasowane zostaną Państwo o tym poinformowani drogą mailową na podany przez siebie adres.
 
Upload - przesyłanie danych
Na portalu dla klientów w zakładce „Moje konto“ pod hasłem „Przesyłanie danych - Upload“ mają Państwo możliwość przesłania nam swoich danych zarówno za pomocą „Prześlij dane do druku“ jak i „Prześlij potwierdzenie dowodu dostawy danych“. Proszę wziąć pod uwagę iż respektowane przez nas formaty danych to JPG, TIF i PDF a maksymalna wielkość to 1 GB.
 
poniedziałek-piątek: od 9 do 18

+48 71 333 27 38

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

poniedziałek-piątek: od 9 do 18

Chat-Support