Adresy dostawy

 

Dostawa na inny adres
Na Państwa życzenie jesteśmy w stanie przesłać zamówiony przez Państwa towar na inny adres niż ten który podali Państwo jako standardowy. Aby tak się stało muszą Państwo podczas zamawiania produktów wpisać w rubryce "adres dostawy" pożądany adres lub wpisać nowy adres dostawy w swoich danych.

 

Wysyłka na kilka adresów dostawy
Dzięki wysyłce na kilka adresów dostawy mają Państwo możliwość otrzymania zamówionych produktów pod kilkoma wskazanymi przez Państwa adresami.
W ten sposób będą Państwo mogli zaoszczędzić czas i nerwy związane z transportem produktów.

Aby skorzystać z tej opcji prosimy kliknąć podczas zamawiania produktów opcję „Wysyłka na kilka adresów dostawy“. Tutaj również jest możliwość zainstalowania tabeli w programie Excel 97 - 2003, Excel 2007 - 2013 lub Libre-/OpenOfficez adresami preferowanymi przez Państwa. Tabela zostanie natychmiast przez nas skontrolowana
skontrolowana a ewentualne błędy zostaną natychmiast poprawione. Najkorzystniej dla Państwa będzie wykorzystanie gotowych przykładowych tabeli, znajdujących się na naszej stronie.

W przypadku dostawy towaru pod kilka adresów opłata za przesyłkę będzie naliczana za każdy adres. Dostawa nastąpi zależnie od ilości, ciężaru, ilości oraz adresu odbiorcy przez UPS lub Spedycję. Dodatkowo do kosztów przesyłki na każdy adres doliczona zostanie kwota: 25,19 zł w tym VAT. (21,17 zł bez VAT.) jako narzut serwisu.

Ta usługa w opcji Express i Overnight nie jest możliwa!

 

Wysyłka przez neutralnego nadawcę z Państwa potwierdzeniem odbioru- dostawy
W naszej firmie macie Państwo możliwość wysłania towaru z załączonym neutralnym blankietem przesyłki, neutralnym nadawcą i neutralnym opakowaniem. Aby tego dokonać należy wybrać podczas zamawiania produktów w zakładce “Adres dostawy“ odpowiednią opcję.

Oprócz tego mają Państwo możliwość przeprowadzenia procesu dostarczenia przesyłki ze swoim potwierdzeniem odbioru-dostawy. W tym przypadku prosimy o udostępnienie Państwa potwierdzenie odbioru-dostawy w formacie PDF. W tym celu na końcu składania zamówienia proszę o przejście w strefie Upload do portalu dla klientów w zakładkę „Moje konto“, prosimy kliknąć na „Zainstaluj potwierdzenie odbioru-dostawy“ oraz konkretne „Zamówienie“, którego ma dotyczyć to potwierdzenie.

Wraz z przekazaniem towaru spedycji lub firmie wysyłkowej odpowiedzialność za nią ponosi zleceniodawca.

poniedziałek-piątek: od 9 do 18

+48 71 333 27 38

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

poniedziałek-piątek: od 9 do 18

Chat-Support