Adresy dostawy

 

Dostawa na inny adres
Na Państwa życzenie jesteśmy w stanie przesłać zamówiony przez Państwa towar na inny adres niż ten który podali Państwo jako standardowy. Aby tak się stało muszą Państwo podczas zamawiania produktów wpisać w rubryce "adres dostawy" pożądany adres lub wpisać nowy adres dostawy w swoich danych.

 

Lokalizacja – UPS Access Point™
UPS Acces Point™ to uczestniczący punkt wysyłkowy, taki jak sklep spożywczy lub stacja benzynowa, który służy jako dogodnie zlokalizowany punkt dostarczania i odbioru przesyłek UPS. Lokalizacja UPS Access Point™ sprzyja korzystaniu z sieci na wiele sposobów i o różnych porach.

Prosimy pamiętać iż paczki nie mogą przekroczyć 20 kg i maksymalnej długości 90 cm. Kontrola jest przeprowadzana automatycznie na miejscu w Vispronet®, a opcja dostawy „Lokalizacja - UPS Access Point™“ w zależności od spełnionych kryteriów zostanie uaktywniona podczas procesu zamawiania albo nie.

 

Wysyłka przez neutralnego nadawcę z Państwa dowodem dostawy
Oferujemy Państwu możliwość wysłania towaru z załączonym neutralnym blankietem przesyłki, neutralnym nadawcą i neutralnym opakowaniem. Aby tego dokonać należy wybrać podczas zamawiania produktów w zakładce “Adres dostawy“ odpowiednią opcję.

Oprócz tego mają Państwo możliwość przeprowadzenia procesu dostarczenia przesyłki ze swoim dowodem dostawy. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam dowodu dostawy (dokumentów przewozowych) w postaci pliku PDF. Po wypełnieniu zamówienia przejdź do obszaru przesyłania danych na portalu klienta "Moje konto", wybierz "Przesyłanie danych - Upload" (i wyslij dokument ) oraz konkretne „Zamówienie“, którego ma dotyczyć to potwierdzenie.

Wraz z przekazaniem towaru spedycji lub firmie wysyłkowej odpowiedzialność za nią ponosi zleceniodawca.

poniedziałek-piątek: od 9 do 18

+48 71 333 27 38

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

poniedziałek-piątek: od 9 do 18

Chat-Support