Śledzenie przesyłki

 

Po tym jak Państwa zamówienie zostanie wysłane otrzymacie potwierdzenie wysłania drogą mailową.

Śledzenie przesyłki możliwe jest w firmie UPS i Dachser za pomocą Tracking-Code od godziny 19.00 dnia, w którym została nadana przesyłka.

Tracking-Code i aktualny status Państwa zamówienia znajdziecie Państwo na swoim portalu dla klientów „Moje konto“ „Moje zamówienie“. Proszę wybrać odpowiednie zamówienie.
 

Śledzenie przesyłki z UPS My Choice®

Z UPS My Choice® sami Państwo decydujecie jak gdzie i kiedy paczka będzie doręczona. Uzyskacie informacje o szacowanym czasie dostawy i powiadomienia o statusie przesyłki. Możecie poprosić o przechowywanie przesyłek w okresie, gdy przebywacie na urlopie, zmienić adres dostawy lub zlecić przetrzymanie przesyłki w oddziale UPS. Zarówno przez internet, jak i za pomocą urządzenia mobilnego możecie korzystać z UPS My Choice, tak aby Wasze plany zawsze były na pierwszym miejscu.

UPS My Choice® udostępnia członkom kilka opcji do wyboru:

  • Powiadomienia o doręczeniach
  • Kalendarz doręczeń
  • Szacowany czas doręczenia
  • Depozyt, odbiór na telefon
  • Doręczenie do lokalizacji UPS Access Point™
  • Zmiana terminu doręczenia
  • Doręczenie na inny adres
Więcej informacji a także możliwość bezpłatnej rejestracji UPS My Choice® znajdziecie Państwo tutaj:

Dowiedz się więcej
 
poniedziałek-piątek: od 9 do 18

+48 71 333 27 38

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

poniedziałek-piątek: od 9 do 18

Chat-Support